> Imobiliare: Ce am facut la TNI

Ce am facut la TNI


Editia aceasta a Targului National Imobiliar a avut ca tema centrala criza economica si cum se resimte aceasta pe piata imobiliara, iar faptul ca acest eveniment a adus in acelasi loc analistii imobiliari, dezvoltatorii si potentialii cumparatori, a facut posibila generarea unor discutii complexe si clarificarea situatiei prezente a pietei imobiliare pentru publicul larg, care poate intelege astfel mai clar parghiile acestei piete.


Majoritatea expertilor au fost de parere ca aceasta piata incepe sa isi revina. De asemenea, s-a observat o tendinta a proprietarilor de apartamente vechi de a lasa la pret, in contextul in care oferta de locuinte noi este tot mai mare si mai avantajoasa.

Good Homes a adus o pata de culoare la TNI, am vorbit cu vizitatorii despre sa vorbim cu vizitatorii despre conceptul de „acasa”, am aflat povestile lor si care sunt elementele care transforma o locuinta in „acasa”. Alaturi de Yau concept, care au amenajat cel mai colorat, luminos si parfumat stand, ne-am gandit sa le propunem vizitatorilor un joc prin care, cu ajutorul unor colaje, sa isi configureze casa ideala. Majoritatea celor care au trecut pragul standului GoodHomes ne-au marturisit ca obiectele pe care le-ar lua cu ei indiferent unde s-ar muta sunt cele de suflet, obiectele lor cu poveste, mostenirile de familie sau cadourile primite de la cei dragi, ceea ce ne-a confirmat, inca o data ca pentru multi dintre noi acasa este locul plin de povesti si de oameni dragi, indifernent de mp de care dispunem.